Το INNOVATHENS powered by Samsung, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, διοργανώνει online πρόγραμμα διάρκειας 16 ωρών με θέμα ''Digital Marketing Workshop'', με εισηγητή τον Γεράσιμο Τζαμαρέλο, στο πλαίσιο του κύκλου εργαστηρίων INNOVATHENS Workshops Ιανουαρίου.
Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.
Απευθύνεται:
Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών – ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.
Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:
Day 1 – 11.01.2021 (17:30 – 21:00)
Digital Marketing & branding
Digital Strategy & Planning
Social Media Strategy
Day 2 – 12.01.2021 (17:30 – 21:00)
SEO
Digital Content
Social Media advertising
Email & Mobile Marketing
Risk Management in Social Media
Day 3 – 13.01.2021 (17:30 – 21:00)
Digital Selling Skills
SEM
E-Commerce
Web Analytics
Day 4 – 14.01.2021 (17:30 – 21:00)
Target Audience
Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
Search & Analyze Competitors
Digital Project (Case Study)
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:
Θα σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites
Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media (Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, κ.α.) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται
Οι συμμετέχοντες του προγράμματος επίσης λαμβάνουν:
✔ Βεβαίωση παρακολούθησης (Certificate of Completion).
✔ Ειδικές σημειώσεις από το πρόγραμμα παρακολούθησης.
Κόστος προγράμματος: €100
Συμμετοχή στο πρόγραμμα:
Για τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα, είναι απαραίτητη η εγγραφή και η κατάθεση του ποσού για τη διασφάλιση της θέσης σας.
Τηρείται αυστηρά η σειρά των εγγραφών καθώς υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων.
Με την εγγραφή σας στα προγράμματά μας, αποδέχεστε αυτόματα όλους τους όρους συμμετοχής και όρους χρήσης μας.
Οι τιμές είναι τελικές με απόδειξη ή τιμολόγιο.
Η παρακολούθηση είναι μέσω ZOOM (περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων)