Πρόκειται για ένα εργαστήριο 4 ωρών, μόνο πρακτικό, για όσους επιθυμούν να δουν στην πράξη τι σημαίνει GoogleAds Διαφήμιση και να αποφασίσουν κατά πόσο θα επενδύσουν χρήματα στην συγκεκριμένη υπηρεσία της Google.
Σχετικά με το εργαστήριο
Η εύρεση νέων πελατών είναι μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση! Ταυτόχρονα με την δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία των Ads.
Αυτό το εργαστήριο θα παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι είναι τελικά τα GoogleAds, για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε, εφόσον τελικά επιθυμείτε.
Η οπτική και η πρακτική του εργαστηρίου βασίζεται στην δομή της καμπάνιας, τους τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών, κτλ.
Μέχρι το τέλος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν δημιουργήσει τις δικές τους εκστρατείες, θα δουν διαδραστικά την πλατφόρμα του GoogleAds και θα έχουν κατανοήσει πλήρως τις διάφορες λειτουργίες και εργαλεία του, για να διαχειριστούν με σιγουριά τις δικές τους καμπάνιες, χωρίς να πληρώνουν extra χρήματα σε τρίτους για το ”στήσιμο” της καμπάνιας τους.
Θεματολογία:
Google Ads – Best Practices
Campaign setup, settings, and strategy for export business
Keyword Planner
How to find keywords, placement, interest categories for an export market audience
Set Up Complete Marketing Campaign
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Κόστος Συμμετοχής:
€40
€20 Μέλη Innovathens
Γίνε και εσύ μέλος μας και απόκτησε μοναδικά προνόμια. Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!
Με βάση την νέα ΚΥΑ, το Υγειονομικό Πρωτόκολλο Λειτουργίας του INNOVATHENS ακολουθεί πιστά τα κάτωθι:
1.Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο σε όσους επιδεικνύουν α) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή β) πιστοποιητικό νόσησης που εκδίδεταιτριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκείέως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν.
2.Οι δια ζώσης συμμετέχοντες προσέρχονται κατόπιν προεγγραφής και επιβεβαιωτικού email.
3.Υποχρεωτική χρήση μάσκας για όλους ανεξαιρέτως, καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους μας.